تبلیغات بنری
تغییرات لوگوی خودروسازی کادیلاک از سال 1906 تا به امروز       تکامل لوگوی کادیلات از 1906 تا 2014 شرکت خودروسازی کادیلاک برند لوکس خودروسازی امریکایی از سال 1906 تا سال 2014 , هفت مرتبه لوگوی برند خود را تغییر داده است. در این از سایت حالوا میتوانید تمام لوگوهای کادیلاک را مشاهده نمایید  کادیلاک شرکت تجاری ساخت اتومبیل‌های لوکس است که در مالکیت آن به عهده شرکت جنرال موتورز می‌باشد.   اتومبیل‌های کادیلاک به‌طور رسمی در بیش از ۵۰ کشور دنیا فروخته می‌شوند…
تغییرات لوگوی خودروسازی کادیلاک از سال 1906 تا به امروز + عکس

تغییرات لوگوی خودروسازی کادیلاک از سال 1906 تا به امروز 

 

 

 تکامل لوگوی کادیلات از 1906 تا 2014

شرکت خودروسازی کادیلاک برند لوکس خودروسازی امریکایی از سال 1906 تا سال 2014 , هفت مرتبه لوگوی برند خود را تغییر داده است. در این از سایت حالوا میتوانید تمام لوگوهای کادیلاک را مشاهده نمایید 

کادیلاک شرکت تجاری ساخت اتومبیل‌های لوکس است که در مالکیت آن به عهده شرکت جنرال موتورز می‌باشد.

 

اتومبیل‌های کادیلاک به‌طور رسمی در بیش از ۵۰ کشور دنیا فروخته می‌شوند و عمده فروش آن نیز در ایالات متحده و کانادا می‌باشد. در سال ۲۰۱۰ فروش کادیلاک شاهد رشدی ۳۵٪ نسبت به سال قبل از آن بود و تعداد کل اتوموبیل‌های تولید شده کادیلاک در آن سال به ۱۴۶٬۹۲۵ دستگاه رسید.

کادیلاک (به انگلیسی: Cadillac) یک نشان تجاری ساخت اتومبیل‌های لوکس است که در تملک شرکت جنرال موتورز می‌باشد.

 

بعد از ایالات متحده آمریکا، چین دومین بازار بزرگ فروش خودروهای کادیلاک است. در میانه قرن بیستم نام کادیلاک در محدوده ایالات متحده به نامی مترادف با کیفیت بالا تبدیل شد. عبارت‌هایی نظیر کادیلاک ساعت‌ها اشاره به برند رولکس دارد. شعار فعلی کادیلاک این است: زندگی، آزادی و کار. این شعار به حقوقی اشاره دارد که در بیانیه استقلال ایالات متحده شرح داده شده‌است.