تبلیغات بنری
  دومین نسل شورلت تراورس تنها در سه ردیف صندلی با هم رقابت میکند . امریکایی ها از شورلت تراورس به دلیل کمبود صندلی ان زیاد استقبال نکردند چرا که هوندای ژاپنی نسبت به شورلت دارای امکانات بیشتری از جمله سه ردیف صندلی پورت های یو اس بی , و همچنین اتاق بزرگتر نسبت به شورلت تراورس , باعث شده است که حتی بین پدر بزرگ ها و مادربزرگهای امریکایی محبوب شود شود .     دو خودرو از بزرگترین برندهای آمریکایی و ژاپنی ، هوندا و شورلت، هر یک از این خودروها که یک خودرو در کلاس CUV محسبوب میشود . دارای…
مقایسه هوندا پایلوت 2019 با شورلت تراورس 2019

 

دومین نسل شورلت تراورس تنها در سه ردیف صندلی با هم رقابت میکند . امریکایی ها از شورلت تراورس به دلیل کمبود صندلی ان زیاد استقبال نکردند چرا که هوندای ژاپنی نسبت به شورلت دارای امکانات بیشتری از جمله سه ردیف صندلی پورت های یو اس بی , و همچنین اتاق بزرگتر نسبت به شورلت تراورس , باعث شده است که حتی بین پدر بزرگ ها و مادربزرگهای امریکایی محبوب شود شود .

 

دو خودرو از بزرگترین برندهای آمریکایی و ژاپنی ، هوندا و شورلت، هر یک از این خودروها که یک خودرو در کلاس CUV محسبوب میشود . دارای سه سطر صندلی میباشند . هر ماشین اتاق کافی برای هر یک از اعضای خانواده و دنده ای که با آنها همراه می شود، فراهم می شود

 

دو خودرو از بزرگترین برندهای آمریکایی و ژاپنی ، هوندا و شورلت، هر یک از این خودروها که یک خودرو در کلاس CUV محسبوب میشود . دارای سه سطر صندلی میباشند . هر ماشین اتاق کافی برای هر یک از اعضای خانواده و دنده ای که با آنها همراه می شود، فراهم می شود

 مقایسه ما هوندا 2019 با شورلت تراورس 2019 ، هر دو به قیمت پایه 45000 دلار در در امریکا بفروش می رسند - قیمت قابل توجه این دو با توجه به وضعیت اصلی آنها. هوندا کوچکتر و کمتر قدرتمند است و در این آزمایش گران تر از شورلت است.

اما با چهره جدید خود در بین مردم امریکا چشمگیر تر است. 

 

عملکرد و دستکاری:

شورلت تراورس :

شورلت تراورس 2019

 

 

شورولت به عنوان یک گزینه RS برای 2019 اضافه شده است. انتخاب این گزینه به این معنی است که موتور قدرتمندتری نیز در دسترس است، 3.6 لیتری V6، خوب برای 310 اسب بخار و 266 پوند گشتاور. اتومبیلهای جلو و عقب استاندارد با موتور 2.0 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر کمتری (اما شما می خواهید از این که کمترین کارایی و کارآیی تنظیم را نداشته باشید، اجتناب کنید). موتور Transverse RS با یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته همراه شده است که در اطراف شهر صاف و مطبوع است. پای خود را در آن بر روی یک قطعه بزرگراه قرار دهید و بلافاصله قابل توجه است. سریع؟ نه. اما با توجه به اندازه آن، Chevy یک سازنده بیش از کافی است.

اندازه تراورس و جرم 4،403 پوند قدرت اضافی را از V6 خود به آزمایش گذاشته است. به خصوص در خیابان های تنگ Miami، فاصله 120 اینچ (هشت اینچ طولانی تر از خلبانان) Chevy، از طریق ترافیک آهسته تر یا فشرده شدن از طریق کوچه های تنگ حرکت می کند. قد بلند قد Traverse برای دیدگاه بسیار مفید از پشت چرخ ایجاد می کند، اما طرف تلنگر یک مقدار قابل توجهی از رول بدن است. ماشین را در اطراف یک گوشه تیز قرار دهید و بلافاصله ما را از عدم اعتبار عملکرد نشان نشان RS نشان می دهد.

اما قدرت و دست زدن به ذهن مشتری متقاطع متوسط ​​کمتر از یک تجربه رانندگی آرام و راحت است، و در این مناطق، عبور از پیشرفت است. خوشبختانه، شاسی سفت و تعلیق مبهم اکثریت ضایعات جاده ای را در خیابان ها و سرعت های بزرگراه تقسیم می کنند.

 

هوندا پایلوت :

هوندا پایلوت 2019

3.5 لیتری V6 خلبان 280 اسب بخار و 295 پوند گشتاور را در اختیار دارد که 30 ترابایات اسب بخار را دربر می گیرد اما در رده گشتاور 29 پوند فوت می کند. این یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته است که با سرسختی و هموار کار می کند. در حقیقت موتور موتور و گیربکس انتقال Pilot در مقایسه با Traverse بسیار مطلوب است - به نظر می رسد دقیقا بدانید که چه نوع دنده ای باید در همه زمان ها باشد.

متاسفانه، مزیت وزن 84 پوند Pilot در برابر تراور کافی نیست تا برای خروجی پایین تر خود را خالی کند. هوندا هر دو در خارج از خط و در طول بزرگراه عبور از مانور، وسیله نقلیه آهسته تر در جفت شدن است.

گفته می شود، فاصله ی کوتاه کوتاه Pilot - 112 اینچ به 120 اینچ Chevy - باعث می شود احساس ریزتر و مانور بیشتری از پشت چرخ داشته باشید. موقعیت صندلی هوندا نیز به میزان قابل توجهی بالاتر است و به خلبان مینی راننده مانند رانندگی می بخشد، که توسط فرمان پرتو نور مشخص شده است. ارتباطات زیادی از طریق قفسه وجود دارد، اما احساس فقط اندکی سبکتر از آن است که باید باشد.

هوندا به راحتی بسته بندی شده است و به راحتی در اطراف شهر رانندگی می کند، اما به تعلیق بهتر ترمز Traverse متمایل است. اگر چه هوندا دارای یک سواری نرم و راحت است که در واقع قیمت بسیار مشابه با رقیب خود را دارد، دره های بزرگتر در جاده ها باعث تردید بیشتر در هوندا می شود.